Garnstump

OBS! NY BLOGGPORTAL: http://nouw.com/garnstump

Liten vit kanin

Publicerad 2014-07-07 21:54:00 i Amigurumi,

Riktigt rolig att virka och resultatet blev sockersött.
 
Info:
  • Amigurumi
  • Virkad i vitt akrylgarn med en röd ros virkad i bomullsgarn
  • Broderad nos
  • Säkerhetsögon finns att köpa hos CoolWool
  • Rosa filttyg på fötterna och tyg med hjärtan i öronen från Panduro
  • Fylld med fyllnadsvadd
  • 16 cm hög (sittande med böjda öron)
  • Mönster hittar ni här Craftzine (engelska, gratis)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-07-11 10:48:49

En sån söt liten kanin! Vad duktig du är!

Svar: Tack snälla :)
Garnstump (Madeleine)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Garnstump (Madeleine)

Virkning är min passion, använder mig av både svenska och engelska mönster. Virkar oftast amigurumi. Gör ofta egna virkmönster, vissa kan du ta del av här - helt gratis! Pysslar ibland med syning och broderi. Välkomna att ta del av min virkskola samt mina egna gratis mönster!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela