Garnstump

OBS! NY BLOGGPORTAL: http://nouw.com/garnstump

Bondgårdsdjur

Publicerad 2014-08-09 08:08:00 i Amigurumi,

Har knåpat ihop mönster till dessa fyra bondgårdsdjuren den senaste veckan :) Det gäller att passa på när man har semester. Har upptäckt hur otroligt roligt det är att skapa egna mönster! Trodde innan att det var väldigt svårt men det tycker jag absolut inte längre. Först ut bland djuren var kossan, sen kom hästen, efter det fåret och nu sist grisen :) Klicka på namnen för att få fram gratis mönster på samtliga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Garnstump (Madeleine)

Virkning är min passion, använder mig av både svenska och engelska mönster. Virkar oftast amigurumi. Gör ofta egna virkmönster, vissa kan du ta del av här - helt gratis! Pysslar ibland med syning och broderi. Välkomna att ta del av min virkskola samt mina egna gratis mönster!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela