Garnstump

OBS! NY BLOGGPORTAL: http://nouw.com/garnstump

Projekt Musse

Publicerad 2014-08-30 23:26:13 i Påbörjat,

Rackarns vilken tid det tar, jag är verkligen inte van med att mina virkprojekt som jag gör egna mönster till tar sån tid :P Virkar en del, funderar lite, är inte nöjd, gör om - så har det varit en hel del nu och därför går det inte snabbt heller. Jag vill verkligen att det ska bli bra och så likt som möjligt så därför kan jag inte stressa igenom det heller. Men nu börjar det äntligen likna Musse tycker jag :P Han är inte helt klar som ni kan se, det ska dit en till sko, en arm, munnen och lite smådetaljer och huvudet ska fästas. Sen kommer mönstret upp här :) Har funderat mycket på hur jag ska göra munnen, provat en del olika varianter ikväll men vart inte nöjd med någon av dem så jag vet just nu inte hur det kommer bli. En nöt att knäcka helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Garnstump (Madeleine)

Virkning är min passion, använder mig av både svenska och engelska mönster. Virkar oftast amigurumi. Gör ofta egna virkmönster, vissa kan du ta del av här - helt gratis! Pysslar ibland med syning och broderi. Välkomna att ta del av min virkskola samt mina egna gratis mönster!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela