Garnstump

OBS! NY BLOGGPORTAL: http://nouw.com/garnstump

Mitt nuvarande långprojekt

Publicerad 2014-07-07 22:48:49 i Påbörjat,

Så här ser det ut som jag håller på med för tillfället. Tanken är att det ska bli en filt, och en ganska stor sådan faktiskt. Hittade ett fint men enkelt mönster där maskorna kallas bobble stitch (vet ej namnet på svenska). Kallar det långprojekt eftersom jag vet redan nu att detta kommer ta lång tid att göra. Tagit många timmar bara att göra raderna ni ser på bilden. Gör lite då och då när jag har tid och känner för det, så får vi se när den blir klar. Det är möjligt att jag kommer virka (eller sy) andra saker under tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Garnstump (Madeleine)

Virkning är min passion, använder mig av både svenska och engelska mönster. Virkar oftast amigurumi. Gör ofta egna virkmönster, vissa kan du ta del av här - helt gratis! Pysslar ibland med syning och broderi. Välkomna att ta del av min virkskola samt mina egna gratis mönster!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela