Garnstump

OBS! NY BLOGGPORTAL: http://nouw.com/garnstump

Monstret Floyd med hamburgare

Publicerad 2014-07-22 14:46:41 i Amigurumi,

 
 
 
Hittade bild på monstret en dag när jag googlade, och tyckte att han var riktigt cool så jag letade upp mönstret till honom och började virka :) Hamburgaren tillhör inte honom utan den har jag virkat på frihand eftersom jag inte kunde hitta något bra mönster på en virkad hamburgare. Tycker dom passar bra ihop :) Floyds armar går att böja.
 
Info:
  • Amigurumi
  • Akrylgarn
  • Fyllnadsvadd
  • Säkerhetsögon
  • Piprensare
  • Floyd är 18 cm hög 
  • Hamburgaren är 10 cm hög och 8 cm bred
  • Mönster på Floyd finns hos Ravelry (engelska, betalmönster)
  • Mönster på hamburgaren finns ej, då den är virkad på frihand

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Garnstump (Madeleine)

Virkning är min passion, använder mig av både svenska och engelska mönster. Virkar oftast amigurumi. Gör ofta egna virkmönster, vissa kan du ta del av här - helt gratis! Pysslar ibland med syning och broderi. Välkomna att ta del av min virkskola samt mina egna gratis mönster!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela