Garnstump

OBS! NY BLOGGPORTAL: http://nouw.com/garnstump

Nallebjörn

Publicerad 2014-07-07 22:37:00 i Sytt,

Strosade runt på Panduro och hittade det finfina tyget, så jag var bara tvungen att köpa det och göra en nallebjörn av det ;) Den är sydd på maskin och blev bättre än jag trodde eftersom jag inte har så mycket erfarenhet av att sy. Det jobbiga var att tyget luddar en massa. 
 
Info:
  • Sydd på maskin
  • Säkerhetsögon och säkerhetsnos finns att köpa hos CoolWool
  • Mjukt tyg med virvlar köpt på Panduro
  • Fylld med fyllnadsvadd
  • 40 cm lång
  • Mönster finns hos Funky Friends Factory (engelska, gratis)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2014-07-07 22:43:44

Vad söt den blev! :D

Svar: Tack snälla :)
Garnstump

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Garnstump (Madeleine)

Virkning är min passion, använder mig av både svenska och engelska mönster. Virkar oftast amigurumi. Gör ofta egna virkmönster, vissa kan du ta del av här - helt gratis! Pysslar ibland med syning och broderi. Välkomna att ta del av min virkskola samt mina egna gratis mönster!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela