Garnstump

OBS! NY BLOGGPORTAL: http://nouw.com/garnstump

Snobben

Publicerad 2014-07-16 14:46:35 i Amigurumi,

 
 
För ett tag sen fick jag en beställning från min brors flickvän som ville ha en virkad snobben (bilderna kommer från henne). Var inte lätt att hitta något mönster och när jag väl hittade ett så var det lite slarvigt gjort vill jag minnas, men han blev bra till slut :)
 
Info:
  • Amigurumi
  • Akrylgarn
  • Fylld med fyllnadsvadd
  • Säkerhetsögon och säkerhetsnos
  • 16 cm hög
  • Mönster finns hos Chibi Ami (engelska, gratis)

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2014-07-16 16:31:44

ja han är underbar min lilla snobben o kan starkt rekomendera er att beställa av Madeleine

Svar: Tack så mycket :)
Garnstump (Madeleine)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Garnstump (Madeleine)

Virkning är min passion, använder mig av både svenska och engelska mönster. Virkar oftast amigurumi. Gör ofta egna virkmönster, vissa kan du ta del av här - helt gratis! Pysslar ibland med syning och broderi. Välkomna att ta del av min virkskola samt mina egna gratis mönster!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela