Garnstump

OBS! NY BLOGGPORTAL: http://nouw.com/garnstump

Mössprojekt

Publicerad 2014-11-27 13:26:16 i Virkat,

Just nu håller jag på med att virka en mössa. Den kanske ser ut att vara så gott som klar men det är den inte :P Tror aldrig ni kan gissa hur den kommer se ut när den är klar ;) Det är en beställning och tanken är att jag ska virka två likadana. Det svåra med att virka en mössa till någon annan är att jag inte vet om den kommer passa eller inte, men det löser sig väl. Skriver ner mönstret som vanligt och det kanske kommer upp här på bloggen sen :)

Kommentarer

Postat av: Edvin

Publicerad 2014-12-26 02:12:21

Vill du lägga upp mönstret :) ?

Svar: Mönstret finns uppe på min nya blogg: http://nouw.com/garnstump/honsmossa-monster-16644765 :)
Garnstump (Madeleine)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Garnstump (Madeleine)

Virkning är min passion, använder mig av både svenska och engelska mönster. Virkar oftast amigurumi. Gör ofta egna virkmönster, vissa kan du ta del av här - helt gratis! Pysslar ibland med syning och broderi. Välkomna att ta del av min virkskola samt mina egna gratis mönster!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela